Shueshue 8-)

Blev en nighttrip yesterday med sköningar, åkte & plockade upp Cakie-flawa mitt i natten ifrån Sundbyholm, åkte en omväg då vi skulle utifrån sumpan, då kom vi emot björsund eller liknande? Men helt plötsligt i dimman kom vi ut på samma place vi redan hade åkt förbi en gång "spooky-shit". Haha , men sedan åkte vi iallafall in emot centrum igen där vi Crouisade omkring & plockade upp en till stabil man vid bellmansplan! ;D haha ^^ After all, att vi åkt överallt varit på statoil osv, blev jag & Cakie hem skjutsade till mig där vi satte på tv:n snackade bullar & tittade på LOST. & Sedan slocknade.

Vaknade upp vid 14 tiden, tänkte som vanligt "shit sovit bort dagen, dagen e över? :(" smällar man får ta om man ska vara en nattuppesittar människa. Wellwell, tog nyss mig en dusch oerhört skönt & nu e Cakie inne för en dusch, ska titta tallink om kryssningsbussen ingår i priset för nästa onsdag blir de kryssning med alla sköna dudes. ^^ Love it, & längtar oerhört mycket säger bara "FLIPPARE KÖR BARA" ;D

Ska också fixa lite med CV:N nu som jag tycks göra dagligen? ;O Men skicka iväg till Grekland iallafall ^^
TAKE CARE OUT THERE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0