SJUKLING :(

Skulle egentligen vakna upp runt 9-10 tiden för att gå ut och jogga här i skogen bredvid mig men blev dock inte så för vaknade upp med en hals som gjorde sjukt ont & var helt förkyld så somnade om igen utav egen vilja att skippa att jogga. Yes, man har blivit sjuk och det blir man väl enkelt då det börjar bli finare väder hade skinnjacka igår men ändå halsduk men att gå lättklädd e ju inte rätt ändå än. Att vara sjuk e verkligen fucked up vill jag säga.

Btw, så tittade jag & Caitlin på en film med Usher Raymond här omdagen. alltså "Usher" In the mix, helt bra film jag faktiskt aldrig hade sett handlade om att han var DJ sedan skulle han hjälpa en maffia boss att skydda hans dotter. & grejen var den brukar aldrig tycka att Usher e het men i denna film säger jag bara got damn HOT USHER ;D


Caitlin skulle hör av sig, men gud vet vart hon håller hus? Ska fixa med CV:N nu så
CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0