Söndag

Skönaste söndagen på länge kan jag lova er. Söndagar brukar alltid vara en dag som antingen är SJUUUKT seg eller bara en bakisfylledag om man haft en vild partyfylld lördag innan. Eller så har man alltid såndär söndags ångest? Brukar ni aldrig få det? Typ "hej söndag tråkig dag" om inte så e jag ensam om de ;P.

Jag & Cakie vaknade upp hos henne icke-bakis eftersom vi inte drack på hela helgen oerhört soft utan en partyfylld weekend emellanåt. Men vi vaknade dock rätt sent ändå pga vi lade oss runt 6.30 i morse. Drog oss med buss emot mitt kära Nyfors, där vi åt vietnamesiskmat på innovation MUMS ;D Därefter drog vi till mig och satte på Slumdog millionaire eftersom inte Caitlin hade sett den innan 8-) & måste ju bara säga att SLUMDOG E TUNG ;D så ni som inte har sett den SE DEN!^^ Sötaste indiska barnen med i filmen så man typ vill kidnappa dem! :D & tjejen som har en utav huvudrollerna e SJUKT VACKER så fuck her :P !

Här har ni henne i hög person Freida Pinto :


Efter filmen tog jag en snabbdusch och klädde på mig sedan kom grabbsen & plockade upp mig & Cakie. Därefter drog vi till henne spelade pingis i hennes källare med grabbsen & umgicks o snackade lite bullar TREVLIGTTREVLIGT. Drog därifrån efter en timme typ, jag fick "ÄRAN" att ligga i bagageluckan as usual bara för jag tycks vara Liten eller whatever, jag ger med mig och e snäll och säger "aja,jag kan väl ligga där då" haha! Släppte av en utav grabbsen och drog emot MacDonalds Västerleden. Kom nyss hem har nu ätit en massa jävla glass SJUKT GOTT, en refreshing feeling ;D Får nu se vad kvällen / natten bringar för överraskningar ;D


Hoppas alla där ute också haft en fruktansvärt skön söndag , där man iallafall har gjort något skapligt roligt. Denna annars SJUKT döda dag ;D Ha de bääääst ! TJINGELING 

Kommentarer
Postat av: Cristian

Bra frågor är till att funderas på vettu! :)

2009-03-23 @ 17:26:08
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0