Söndags ångest

Jag hatar söndagar rejält mycket är verkligen en såndär ångest dag då hela världen känns upp och ned. Drack man dagen innan så får man ta bakfulla smällar och det är dock då mycket jobbigare. Det blev några glas för mycket utav koskenkorva vodka igår tror jag allt, så att dricka med måtta är något man måste göra hädan efter om det e festligheter vi talar om. Blev iallafall festligheter at caitlins place med en massa peoples, var väl trevligt trots man was drunk.

Idag har jag mått som en vet inte vad alltså. Fick skjuts hem utav Mattiz ifrån Caitlin så jävla schyst då jag verkligen ville hem, mådde som ett svin rent utsagt. Har sovit flera timmar i sträck nu kan jag lova er men mår ändå som ett helvete. Att alkohol kan ta på en sådär mycket så man mår dåligt dagen efter ? Jävla farligt med alkohol vill jag säga.
Hoppas alla andra där ute haft en underbar helg !
TA HAND OM ER PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0