Trött & sjuk

Kan man nog säga att man är, och efter att festat gårdagen med massa vänner så e man helt slutkörd kroppen vill inte längre. Nästintill dead and gone kan man nästan säga. Helt slut man varit idag, men jag & caitlin orkade iallafall röra våra arslen emot en pizzeria tidigare idag, så vi fick någon bakis mat att trycka haha ! 8-) sköningar vi e ^^ helt onyttiga, but fuck it! Jag e ingen sugen alls på att blogga kan jag lova er, men gör det för att göra det skull .
Imorgon blir de middag 19.00 på Ming Palace with ma girls ^^ firande utav min 19års dag nämligen.
Fyller dock på lördag den 7mars, men då blir det lugna gatan pga jag ska på jobb intervjun i stockholm under söndagen. inte fått tiden jag ska dit än men hoppas på att få den imorgon annars ska jag ringa konstatin han man ska kontakta angående allt, WISH ME GOOD LUCK ON SUNDAY!

/ Tjing *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0