About my long weekend

Torsdag valborg: Så kom Caitlin och Silvlia hem till mig vi satt och förfestade lite inför att dra oss emot Harrys innan 22. Man passade på att glida in då det still var gratis inträde. Harrys blev propp fullt mot de senare timmarna hur kul som helst var det vi träffade på en massa folk man inte träffat på länge. 8-) happy time för engångskull ute i Eskilstuna. Efter några timmars vistande ute på Harrys valde vi att ta svarttaxi med två gamla vänner som skjutsade oss till Skiftinge hem till Milan där han hade haft 19års fest med alla grabbar. Där blev de efterfestande & där sov man också över trevlig kväll/natt/fredags morgon blev det allt. ;D

Fredag 1maj: Kom hem runt 12-13 snåret ifrån skiftinge Damir plockade upp mig like a gentleman. Kom hem till mig där jag Silvia & Caitlin blev så sugna på pizza så de var sjukt att vi ringde och skulle beställa men de gick åt helvetet så jag och Silvia drog oss emot en pizzeria nära mig och köpte 3 kebab pizzor. Hemma hos mig käkade vi dem och snackade om valborgs kvällen hur trevligt allt var 8-) Senare under dagen drog de hem ifrån mig och jag låg hemma hela fredags kvällen bakis som jag var. Tittade på First Blood - Rambo 1 & 2 och tyckte mesta dels synd om mig själv. Så fredags kvällen blev en lugn dag hemma fastän jag & Cakie egentligen skulle med papi, men så blev det ej.

Lördag: Vaknade upp utav att Caitlin ringde och väckte mig, eftersom kvällen skulle lyda "STHLM-LATINOPARTY"
Gick upp fixade & donade sedan kom Caitlin till mig någon gång under dagen. Där hon också fixade efter att ha haft en dålig start på sin dag. Pappa kom förbi en snabbis utanför sade hejdå till honom och fick pesetas inför sthlm/balen. Vid 17.30 drog vi oss emot tågstationen där vi köpte biljetter till tåget som skulle gå 18.03 sedan kom Bobby & också Mets som valt att hänga med och fiesta. Jessica & hennes sis kom också jessica skulle med & till slut kom också henke. Med att hälla upp groggar på tåget började vi med men det var dock inte så poppis i kupén vi då satt i så vi bytte några stationer innan vi anlände sthlm, där de satt lite bättre människor. Var lite kaos med tågen väl i sthlm så vi gick av innan för att ta en buss emot T-centralen, men vi dissade det och tåg pendeln direkt till Alvik centrum där festen skulle hållas hos klubbmedlemmarna av San Simons. Väl på festen var vi tidiga då blev det att byta om från vanliga glidar kläder till leopard klänning hade också med mig extra klänningar så jessica hade en aprikos färgad klänning också 8-) hjälpte till med hennes & en tjej som heter mathildas hår också sen kunde festen börja. Det blev en kväll fylld utav Cider & Dans i massor. Mycket trevliga & snygga människor runt en, och man kände sig inte direkt opopulär på festen heller så ÖVERTREVLIGT VAR DE 8-) med grym musik allt från spansk musik till pitbull och massa nice hiphop osv. Trevliga boys som ville ha en dans med en då&då var det också som man inte nekade :D de var helt enkelt fullt ös tills de skulle stänga vid 3 tiden. Då blev det kaos vid garderoben då de hade gett bobbys väska till någon annan kille med alla hans värdesaker i. Passade då på att byta tillbaka till glidar kläder istället sedan bar det av emot Tensta med en somalie taxi chaffis som var rå skön för 350kr bara efter lite prutandes. I tensta efterfestade vi hos två lationos som också hade varit på festen som vi hade umgåtts med innan också och där blev det mycket efterfestande över mycket skratt och för lite sömn. Hur kul som helst hade vi där kan jag lova ;D.

Söndag: Vaknade upp drömmandes om våra pizzor vi haft i huvudet under tidiga morgon timmar. Hela gänget drog oss emot Rinkeby dagen efter "snygga" höhöh ;P där vi tydligen skulle till "en grill" trodde vi men nej, där satt de latinos som grillade och sålde mat på något IP, jag Alibett, Negro & Caitlin dissade maten för de ända vi hade i huvudet var typ pizza eller mat ifrån kungsan. Boysen käkade sedan drog vi in i Rinkeby Centrum där vi sade hejdå till Tensta borna & tog tunnelbanan in emot centrum. Där jag Alibett, Caitlin bobby och mets gick in i lite butiker sedan emot kungsan. Sedan efter det till T-centralen köpte tickets och väntade på tåget hem. Alibett tog adjöss utav oss & vi väntade på vårat train. Tågresan hem var flippmode med mig och caitlin så bobby & mets nästan ville byta vagn. Caitlin och jag satt och sjung & skrattade och hade oss. Jag som egentligen ville sova sket i det och lyssnade på Caitlins underbara sångröst (NOT) 8-) hemresan var rolig iallafall fast man kände sig som död och begraven. Eftersom jag och bobby inte hade några hemma nycklar drog vi oss till caitlin där vi käkade pizza under kvällen från en skum pizzeria här vid hörnet utav caitlin och tittade på den vita masajen. Sjuk blev jag också under söndagen så ett helvete mådde man som sedan after all somnade vi.

Idag måndag: Vaknade upp och mådde som ett svin (förkyld,halsont,feber) Bobby hade precis dragit sig hem & Caitlin och jag var all alone, väckte henne och sedan dess har vi chillat. Måste dra mig hemmåt nu efter att caitlin kommer hem från ett möte, så som jag mår är ingen skön känsla kan jag lova, så hem ljuva hem ska bli underbart att komma till efter att ha varit hemifrån i några dagar. Ens dusch, säng & allt underbart 8-) Blir också vilande så mycket som jag kan nu i veckan enda fram tills fredag då balen håller rum. Imorgon blir det bara att gå på spraytan & glida förbi emilia och titta på frisyr tills fredag sedan hem och vila upp mig. Jag är sjuk och mår som ett helvete kan jag lova er vill bara vara frisk.
+ Närmar sig Grekland nu sakta men säkert så snart blir det Ciao Sweden, längtar fruktansvärt mycket kan jag lova er.

Btw, bilder sedan valborg+helgen kommer upp så fort jag fått alla bilder hoppas alla haft det bra i dagarna sedan valborg.
PUSSPUSS ♥

Kommentarer
Postat av: isabelita

omg vad rooooligt fumman..fett kul att ni kooom ju =P puss, men fan snart reser du ju =(buhuuu

2009-05-04 @ 23:37:31
URL: http://isabelsitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0