ALPHA DOG


Under tidigare timmar denna kväll satt jag & checkade på Alpha Dog, hade också hunnit glömma hur bra jag tycker att den faktiskt e. Men tycker också att en scen i slutet emot filmen är så SÄMST ni vet stora "höjdpunkten" med filmen? Pojken/döden? Ja ni vet ni som sett den :( buhuu! Han e så söt & oskyldig, why liksom? Men han var iallafall nöjd slutet utav sitt liv han fick ju sig en trekant i poolen 8-) höhö! Urs, vad hemsk jag e.

Medans jag såg Alpha dog satt jag o tryckte i mig Coca Cola & Sourcreme & franska örter chips dem e så jävla goda. Nu kan jag nästan rulla fram faktiskt men nej då ska jag istället iväg med min vän till Mac donalds och trycka i mig
glass eller milkshake och en paj hade jag tänkt. Min aptit börjar komma tillbaka det märks långa vägar kan jag säga er! MATVRAK som jag är när det väl gäller xD mohaha ^^ CIAO MAC DONALDS HERE I COME! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0