Flippmode evening/night yesterday in estocholmo (tensta)!

Helluw gott folk hoppas det e finemang med er, kan ni tänka er att jag e vaken så här dags? ;D Den ni^^ gick faktiskt upp 7 utav att ha blivit råkickad i ryggen 150 gånger de få 2 timmar jag sov i Tensta. Fan hemskt rygg problem som en men efter denna kväll fifän ! Aja inte så illa men iallafall ;D Pga jag varit sjuk några veckor så äter jag pencellin och fick då alltså inte dricka alkohol igår i större mängder. Så tog de lugnt med alkoholen under hela kvällen & skrattade åt allt fullt folk i min omgivning istället ;D

Jag & Bobby drog oss emot sthlm med 4 tåget igår direkt då emot tensta efter att ha mött upp Sandro & sedan Marlon (Emilio). Där glassade vi i solen for a while innan vi gick till berömda MARCHELLOS CRIB. Där de blev förfest med teQuila race i mängder för alla LOCO latinos ;P Efter ett ex timmar förfestande & med inkomna nykomlingar i hemmet så bar det av till Tensta träff där de var Latino fest (konsert med folk från argentina gruppen (Marilyn)
Där det blev flippmode for sure, dansandes crazy där inne alla dansade det var baila baila som gällde! ;D Det gillas.
Sedan drog konserten igång och som sagt gruppen var ingenting att hänga i julgranen men umgänget var kanonbra! 8-) Passade också på att träffa Simon ute i Tensta snackade lite bullar sådär. Medans jag träffade honom blev alla galna o letade efter mig som gud vet vad, fulla människor ASSÅ! palla ;D jag var bara utanför runt hörnet ungefär.

Efter allt roligt inne på festen så drog vi oss tillbaka till marchello som bor 5 sek ifrån tensta träff där de blev efterfest för alla som drack med gitarr spel & (ohärlig sång) utav onyktra latinos. Det var bråk det ena och de andra och mitt huvud sprängdes i bitar fick knappt någon sömn alls utav allt oväsen runt om en. Men i morse väckte Sariel mig sedan blev det emot T-Centralen där det blev frukost på Mac donalds med Sariel & Bobby sedan hem med 10.51 tåget. Nu sitter jag här precis hemkommen ungefär känner mig skapligt ofräsh så blir en sköning dusch snart men har fanimig haft de roligt, man kan ha de så kul utan alkohol så det e sant festa till max ändå liksom. För med mig i trakterna & galna latinos blir de alltid = FLIPPMODE 8-D MOHAHA ^^



SHOOOT ! CIAO ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0