Haallåååuu !

Min natt har varit ett rent helvete vaknat flertal gånger utav en ond hostattack! Gud vill inte att jag ska på balen utav någon anledning? ;O Vaknade iallafall i morse utav väckar klockan "KORS I TAKET" duschade med peeling & de ena och de andra bara för att jag senare under dagen skulle till spraytan dusch. Drog mig emot stan i regnet med ett paraplax, drog mig in till salongen där Emilia jobbar & checkade på frisyr jag ska ha till fredagen/balen & valde smycken till dekoration i håret. Vidare från stan emot gamla stan / sveaplan där jag mötte upp min morbror & hängde med han en sväng hem på kaffe & glass, en glass hela jag smälte utav Carte d'Or Dark Chocolate.

Klockan tickade sedan bar det av emot Helios Spraytan dusch. Där jag fick bra bemötande & service utav en man som visade hur duschen gick till. Sedan var det bara att hoppa in och göra sina moves så var man några nyanser brunare när man kom ut! ;P höhö. Mötte sedan upp Cailtin efter det drog och hämtade ett par klack/balskor jag hade lämnat in tidigare under dagen gick också förbi mac donalds & h&m, införskaffade något jag e sjukt beroende utav vill säga "hårspray" en del utav min vardag om man säger så. Sedan drog vi en liten sväng & sedan blev det adjöss!
Kom nyss hem käkade då mat, och nu känner jag mig bara helt down efter att ha gjort allt jag åstadkommit idag fastän jag e sjuk tog på krafterna om man säger så. Ska dricka te och försöka vila upp mig resten utav kvällen. 
Säger då det JÄVLA SKIT VÄDER & JÄVLA SKIT ATT MAN SKA BEHÖVA VARA SJUK!
Hoppas ni där ute mår bättre iallafall, Take Care of you Ciao ;D
PÖSS! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0