Hallauuw!

Hoppas allt är bra med er läsare denna gråa dag! Med mig är det helt okej fastän jag fortfarande är förkyld så överlever jag. Vad annars liksom man är väl en warrior eller ? ;D  Drog mig ner på stan tidigare imorse införskaffade slingfärg & blev bara att gå in i H&M sedan hem igen hade inte tid och ork för att gå omkring och kika på kläder o sånt shit. För några timmar sen var Pauline & Amanda över och Pauline slingade mitt hår :D Så nu har jag iallafall piffat till min gräsliga färg till lite snyggare nyans! Blev nästan som innan inte långt ifrån men ändå mer guldaktigt som Jessica Alba / Beyonce färg t.ex ;D



Haha, vadå bildbevis? :) Aja det får duga till THE PROM iallafall ^^ som äger rum imorgon. Ska till Emilia (salongen) 9.00 imorgon bitti, klänningen får mamita slava och gå och hämta åt mig där jag hyrt den ifrån. Så blir de styling hos Emilia i några timmar både med hår & smink, ska bli himla roligt :D. Bil blir en överaskning vad vi ska åka men tror det blir något klassiskt gammalt. Jag & Damir ska åka med Jessica & Nils också så det lär bli hur kul som helst. Är verkligen taggad, men hoppas också på vackert väder tills imorgon annars blir jag besviken men i tidningen var det en STOR SOL men tittar man ut nu blir man tveksam på att de ska vara fint imorgon? But i don't know, time will tell helt enkelt. Tjingeling ;D ♥


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Håret blev ju as bra gumman :P

2009-05-07 @ 19:16:53
Postat av: Netteh

TACK CAKIE! <3 :)

2009-05-07 @ 22:49:34
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0