Hello Mates, in the middle of the night! ;D

I had a really good day today! 8-) with thaifood and good peoples around me.
Tidigare under dagen hade jag så långtråkigt så jag tittade på Feel the noise med hetingen själv "OMARION"
han e bara för grymt het alltså var verkligen knäsvag för honom förr men ni vet ju vem som e mr-real-one Mr.Williams! ;D höhö. Men Omarion e inte dålig om man säger så SKSKSK på honom Katt big time!
Sedan plockade Ulrika upp mig och blev färd emot Caitlins nya lya, som börjar likna ett riktigt hem nu, himla hemtrevligt med allt nytt som kommer in i hemmet må jag säga, glad för min kära väns skull.

Sedan blev det shopping på våran älskvärda kina/thai affär till att göra en feting WOK senare under kvällen.
Hennes moster & mosters sambo kom över & stylade Caitlins hem big time ^^ Mycket skickligt par det där!
Dem visar allt vart skåpet ska stå när det gäller inredning & vara effektiva. Sedan blev de matlagning Caitlin hackade lök till mig resten tog jag itu med (äggnudlar, wok grönsaker, räkor, kyckling osv). Blev en riktigt maffig wok om man säger så ingen "B" wok denna gång. Snart känner jag mig som asiat for real alltså, maten e så UNDERBAR! alla kryddor och ingredienser gör en IN LOVE. Sedan kom Bobby över då blev det att bjussa honom på käk och det uppskattade han till fullo efter en hård sambaträning ;D Sedan blev de lite chill kväll hos caitlins place,  med jag bobby & caitlin själv. Chips / Godis / Cola & Patrik 1,5 tittande ^^ så klockren film. Sist jag såg den var på bio med Damir & Cakie helt klart en bra Svennerulle. (Y) tummen upp för det!

Kom hem för cirka en timme sedan nu kanske, efter att ha tagit en promenad hem till nyfors med bobby som skulle upp tidigt imorgon. 8-) Skönt att röra på sig efter att ha moffat sönder sig själv kan jag lova. Fick en liten chock här när jag loggade in på FB (hemligt varför) men inga dåliga nyheter hade ploppat upp där inte ;D MJAUW!
Imorgon blir det att träffa my favourite Damir troligen :D får se vad vi hittar på. TAKE CARE AND SLEEP WELL.
Ska se klart på feel the noise nu efter att ha stoppat den tidigare idag. PÖSS / N ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0