Helluw bloggen! 8-)

Ni får ursäkta för min dåliga uppdatering men har haft så mycket kul för mig de senaste dagarna träffat massa människor & bara levt socialt for a while. Igår efter att festat loss stort under onsdagen drog jag och silvia ner på stan jag bokade äntligen biljetten till rhodos blir nu på söndag jag lyfter med planet ifrån Arlanda 7:45 på morgonen :D *happy*. Så åker redan imorgon natt emot sthlm/arlanda. Äntligen må jag säga! :D

Så blir att landa på söndag 12.30 i värmen, kan det bli bättre? :)
Kom nyss hem efter att ha fikat med en härlig prick på tunapark! Ikväll blir det nog allt att träffa silvia, caitlin och damir & kanske flera ? För matlagning och härligt umgänge hos Caitlin :)

Ville bara göra ett litet inlägg & visa att ni ska jag emot GREKLAND/RHODOS for real!
Så ni som e kvar i Sverige under sommaren & alla där ute får ha en sjukt bra sommar tycker jag.
Blir nog att dra med en laptop ner till grekland så bloggen kommer jag nog ändå hålla igång där nere :)



Enjoy the lovely day ! CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0