Helluw :D

Skön måndag med stekande sol, kan det bli bättre? :)Skönt med chill med min mami idag ! Frossade glass när de var som finast.På kvällen blev det att byta om & dra sig emot Bobby mötte upp Caitlin och hos Bobby blev det gourmet middag. & Pursuit off happiness, med will smith från 06. Bäst e den helt enkelt & längesedan jag såg den sorgliga filmen :( aw, men haru aldrig sett den så se den ffs ! Efter de drog jag & caitlin o mötte upp lite homies blev cruisande i stan, såg också bilbrand i fröslunda ;O här i etown. crazy shit. Hängde med vännerna snackade bullar & bara levde de sociala livet for a while. Så kom nyss hem :D

Imorgon blir det stan, där de ska hittas stuffs inför rhodos ;D åker nu i veckan och ni lär märka när jag lämnar er ;D MOHAHA ! Äsh, hoppas allt e bra med alla läsare där ute take care / PUSS

EGO FLIPP

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0