Helluw där ute denna fredag!

Jag & Damir valde att ta en cruise med bilen blev emot flen där vi träffade silvia & hennes homies 8-) trevligt var det vi hann se det ena och de andra utav lilla flen tom gå runt hela flen, så litet & illa är det ;P Men nice & träffa silvish as usual & hennes trevliga vänner. Blev skön färd fram & tillbaka med Damir med dunkandes musik ! ♥
Äter pencelin så får slow down with the vodka for a while. sää vadå låter som värsta alkoholisten men asså om ni vill fiesta och ha mig med i krokarna så får de bli i nyktert tillstånd. Btw, så hittade Missikos en härlig biljett till Rhodos för ynka 1299:- den måste jag bara boka tills den 24:e nästa söndag, då MÅSTE jag åka jag får flipp hemma nu jao! ;D

(Mark Morrison  - Return of the Mack) Så fucking skön låt "ÄLSKAR"




enjoy the song, and take care out there / ONE LOVE

Kommentarer
Postat av: Caitlin

HAHA MIN LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT YEEEEEEEEAHHH <3

2009-05-18 @ 11:46:52
Postat av: N

MY SONG OLD AND THE BEST! ;D

2009-05-18 @ 20:26:31
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0