Middag & utgång yesterday! ;D

Helluw gott folk hoppas eran söndag har börjat fint!
Gårdagen var lydande: Middag hos min morbror med brorsan as gott med lasange trodde inte min morbror kunde laga mat haha + dryck en massa rödvin i mängder ;P inte min stil att dricka det i massor men vad gör man inte (A) ? :D Sedan kom Caitlin förbi & efter det blev det skjuts till stan och det blev utgång. Väl ute på krogen blev det SHOTKANNA Caitlin ville vara vänlig & bjussa för det e min sista helg i Sverige, älskar min kära vän hur sött var inte det ? ♥ :D sedan blev det fishermans & jäger shotts + cider. På hemvägen mötte vi en vänlig alban/italienare som såg jävla bra ut ;D gick o snackade me oss vägen hem emot Nyfors. Vi mötte Marko + Bobby snackade lite efter vi hade tagit farväl av våran nya vän från helsingborg. Efter de drog vi upp till mig och Catilin var desperat efter skjuts efter många om och men så ringde denna nya kamrat vi fick på vägen hem och sade att hans släktingar kunde skjutsa hem Caitlin och de var några hon kände till så de var ju prima 8-) Någon gång i morse la jag mig men kunde inte somna efter en long long time för mycket tankar som snurrar i mitt huvud var så jävla ledsen i morse så det inte var sant, men varför vet jag egentligen inte det förblir en gåta..

SHOTT KANNAN ;D (maxat)



Caitlin ñ osexiga jag med fake smile.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-24 @ 22:52:27
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0