Pictures from the weekend in Stockholm

Här bjuds det på lite bilder som togs med Caitlins kamera under tidigare timmarna på festen i Lördags.
Finns fler bilder som andra människor har som är mycket roligare , belive me! Men, dem får man nog inte tag i så enkelt. men här har ni en hög med bilder iallafall ^^









Nu blir det dusch & peeling och hela fadderullan fastän jag e sjuk innan det blir läggdags mitt i natten för imorgon är det spraytan dusch som står på spel för mig, wish me good luck ! ;D Blir jag orange blir jag galen, men det blir jag förhoppningsvis inte då det är skrivet att det är bra & då jag känner några som testat detta innan. Ciao ;D ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0