PRISON BREAK TOG NU SITT SLUT.




Efter att ha följt hela Prison Break säsong 1-2-3-4 utan att ha missat ett enda avsnitt så tog det nu sitt avslut för alltid. 21-22 är de sista avsnitten på säsong 4. Med gråten i halsen så kom det till slut ut i ett hav, fan vilket sorgligt slut & de måste jag bara få avslöja mer än så säger jag inte till er läsare som följer Prison break och inte sett de sista avsnitten än. Men jag kunde nog aldrig ana ett sådant slut? Att ha följt varenda avsnitt ångrar jag ingenting utav det har varit en sjukt bra serie jag följt alla dessa år. Stor kärlek för Michael Scolfield och gänget ♥ önskar man kunde tacka grundaren till serien på något sätt men det är inte det enklaste. Ska lätt köpa alla säsongers boxar framöver för Prison break ska få finnas med i mitt liv tills den dagen jag dör i vardagsrumshyllan ;D ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0