Rhodes here i come!! :D

Chefen ringde igår från Cream och jag börjar jobba 1 juni bestämt 8-) så åker ner till Grekland senast den 28:e maj men vill helst ner så snabbt som möjligt. Men torsdag nästa vecka skulle vara finemang att åka, bättre än nu 24:e på söndag som jag hade tänkt. Christoffer & chefen gjorde mig på positiv energi humör genom tlf, så vill ner så snabbt som möjligt! Men som sagt biljetter ska checkas dagligen så får vi se blir lite utav en överraskning när jag åker nu så att säga ;D men RHODES HERE I COME TO STAY FOR A WHILE! ;D Längtar som innåt helvete jag vill ha sol & värme ^^

Btw, så checkade jag URF ( Uppsala ReaggeFestival ) sidan, och vet ni vad gott folk ?? ;O
COLLIE HIM SELF BUDDZ ( collie buddz ) kommer i år till URF, jag e så himla glader AT THE MOMENT ! :D wihu ^^
Om ni inte tror mig så Check this out!



Jag bara älskar det så mycket att det inte är sant, så under URF 6-8 aug måste jag göra en liten visit till Sverige hälsa på mina älskade nära & kära + joina URF för tredje året i rad ^^ Hur ska man kunna dissa höjdpunkten i Sverige? 8-) LOVE IT! ♥ Fan vad glad jag är just nu, härligt väder och är faktiskt på topphumör! :D Så nu blir de en liten Collie buddz låt här under och ha en jävla bra dag allesammans. Btw (gårdagen var lydande: Caitlins crib the whole day, jag lagade mat osv bara chillade med livet till max / umgänget under dagen/kvällen var - Cakie, Damir, Bobby & Silvia under hela dagens lopp. Trevlig gårdags kväll massa moff/tv/film tittande + skönt umgänge & massa snack.  Kortfattat skrivet och bra! ;D

Nu blir det att fixa håret osv ^^ ENJOY THE MUSIC ♥ / ONE LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0