STYLING INFÖR BALEN

Efter att ha varit på spraytan dusch igår så har jag faktiskt fått en brun (halvfin) färg ;P Färgen började visa sig efter några timmar och idag syns den verkligen om man säger så. Brown sugar or what? Njae, så brun e jag faktiskt inte men too much ville jag heller inte bli så det inte ser för fejk ut ;P Imorgon blir det att slinga håret efter att ha varit lite seg med det, då jag egentligen skulle ha gjort det förra veckan. Men imorgon efter Pauline slutat och haft Nationella prov så ska det slingas for real! & min färg jag har at the moment är gräslig som fan så hoppas verkligen på att få en färg som Eva Longoria här nedan ungefär :



Sjukt fint med såndär gyllen guld/ljusbrun färg 8-) Efter att ha haft så mörkt hår en längre period i flera flera år så trappar jag ned sakta men säkert nu, men blond ska jag inte bli bara lite ljusbrun (A) ^^ :D Hoppas på det bästa inför morgon dagen ska maxa me folie slingor iallafall så det blir snyggt inför the prom på fredag. Nu närmar det sig stort liksom om 2 dagar är det en dag man kommer minnas för livet 8-) Härligt! Hoppas allt e bra med er där ute nu ska jag krya på mig med en film, cola & chips! TAKE CARE, PÖSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0