Vad vore en bal på slottet?

UNDERBART!
För det var det balen var helt jävla UNDERBAR ska ni veta! :) En utav de bästa dagarna i mitt liv. Jag & alla andra hade det så kul man såg lyckan flöda hos alla vackra med människor. Det var som att vara famous for a day. Massa kamera blixtrar runt en, CHAMPANGE, god välkomstdrink, god mat, vin & skönt gung på dansgolvet med allt från vals till freakoutdance. Bästa cavalieren hade jag kära Damir & Jessica och resten utav sällskapet gjorde min dag/kväll/natt till en minnesvärd dag ♥ Tack till er alla!

Har inte hunnit fått alla vackra balbilder ifrån allas kameror. Men har några fåtal som jag tänkte tillägna sålänge här nedan. Man kände sig verkligen som prinsessa på slottet för en dag det var en underbar känsla.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0