Dagarna rinner förbi

Det är just så det känns atm, jag har inte gjort något vettigt alls de senaste dagarna. Bara sovit till sena dagar med mina andra 2 musketörer silvia & caitlin. Vi har inget att direkt stoltsera med ;O im not proud. Hängt dock med jonte & habib o brorsan också & det är då aldrig fel :) Habib drog till mönstring idag så önskar han all lycka där borta ;) Jag har mycket att ta itu med sthlm vs uk? vad fan ska det bli utav mig får dock CALL UK SOONEST I CAN! Måste typ jalla hem, måste ringa andra samtal också & fixa iväg några mer Cv:n, fan segt allt känns med viktigt är det allt. Som sagt dagarna rinner förbi och jag får inget vettigt gjort, från och med imorgon blir det ordning och reda. Eftersom rhodosreunion kryssningen är på torsdag måste ju få något gjort tills dess eller hur ;O ? Nytta med nöje så att säga :)  istället för bara nöje, nöje, nöje. Take care , ska tillägna bilder på oss 3 musketörer, be prepered! ;O VOFF!!



Sillsson & jag överst sedan cakie-flava her self. @ caitlins place as usual atm btw.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0