Don't act like a hoe when you have camel toe ;)

Mitt ordspråk det där, enda sedan jag satt i Cakie's vardagsrum med Silvia en dag några veckor tillbaka sedan. Grymt vad man kan hitta på i mitt tokiga huvud, im a crazy girl så att säga :) Inte bara jag själv som kan meddela mig om att jag är det utan folket som känner mig vet att jag är brutalt galen emellanåt, but that's me ;) vad vore livet utan crazyness? :) Nadaaa..

Kom hem för ett tag sedan från min morbror, tog en promenad i regnet från Cakie till min morbror hälsade på där i en timmas tid tills jag tvingade min mami att hämta upp mig för att komma hem i detta brutala sverige väder vi har. Väl hemma gjorde jag i ordning Kyckling ris & sås på Indiskt vis, så lovar er att jag fan inte var i från dessa kalla breddgrader i ett tidigare liv utan något riktigt exotiskt place, då jag ÄLSKAR asiat/indiskmat osv.. Allt utom svensk husmankost man hellre bajsar snett på liksom. :P mohaha! You feel me ;) ?

Sitter nu med "Demarco - standing soldier" på reaggelista, musik är livet. :) i väntan på bättre tider. Tror att en sötsak kommer & joinar mig här ute i hooden soon :) i can hope! ;D höhö.. Blir att se Paradise Hotel 21.00 iallafall! + att jag ska fortsätta se DHW avsnitt jag tankat hem :D så fucking brutalt bra, ska fan se det nu blev för taggad inför det. Yes , ska enjoya mitt älsklings program.. Hoppas ni keep in touch me min simpla blogg ;)

PUSS PÅ MINA MEDMÄNNISKOR


Kommentarer
Postat av: Cristian

Desperate Housewives is the shit! :) Har hört att det kommer att bli rätt "chocking" i sista avsnittet av denna säsongen... Galet! :)



2009-11-20 @ 15:55:41
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0