Emot varmare breddgrader

Jag och Caitlin har setat några dagar & kikat sista minuten resor nu. Vi är så himla sugna på att dra oss iväg i slutet av November eller i början utav December & det ska vi bara göra helt ENKELT oavsett vilket. De får bli Kap Verde, Banjul, Egypten eller Goa denna gång. För det är dit vi har hittat bra priser och är sugna att åka till. Hajjar ni Kap Verde liksom ;D hur nice vore det inte att dra dit? ;) Landskapet & miljön och en massa ögongodis too ;O haha! Vore väl inte dåligt eller hur girls and boys? Bara att liksom check this out :





Wonderful, take us far away from Sweden inom kort tack! Btw, så sitter jag och Cakie och kikar på Phat Girls på Tv400 grymt bra film. Värd komedi att se på ;) Blir också att gå upp early morning imorgon. Både jag & Cakie, Jonte & Habib alla 4 ska åt olika håll så blir en promenad emot stan. Blir nog skönt på morgonkvisten men undrar hur mitt morgon humör kommer vara antingen sur som fan eller flippmode, hm vem vet? :P Skar mig i fingret idag också fet otur man kan ha. När jag skar sallad till tikka masalan vi åt idag och blev proppmätta utav.. Inte skönt direkt min tumme e fucked up, men men.. Äsh, ska se filmen nu ist för att blogga. PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0