Fucking slow guzz man e!

Såådär lite slowination on updates. Helgen har varit fullspäckad med både glädje & skratt & drama i mängder men jag är glad för det för idag en fucking söndag så har min dag faktiskt varit hur skön som helst. Med kära vänner som cakie & silvia med massa mat i mängder at my place osv. Missade dock bussen från bushen men de ordnade man galant med ett iväg skickat sms så fick man en liten blacktaxi for free :P inte fel inte. Klart man måste känna människor i etuna emellanåt också liksom. Dock så e staden sjukt liten men man kan ju inte ringa vem som helst när man leker "undercover brother" ;) HAHA!

Träffat brorsan under helgen också hur trevligt som helst :) festade loss lite med han igår, dock drack jag knappt alls men de var ändå nice stämning tills ett HUDGE drama skakades upp. Men det är redan glömt :) i don't care nya dagar nya tag, alla har sina dåliga dagar liksom right? :)
nej, men diggar denna dag skarpt mycket jag e glad har glädje i KROPPEN liksom, rise and shine liksom något i den stilen är jag i idag :)  Btw, så kan jag inte få 100/mb internet i huset där jag bor med mami tills de blir flytt vart det nu än blir, ur landet? / sthlm ? ;O jag e så knas emellanåt.. får nöja mig med 24/mb men ska fixas snarast så då blir nettsson back on track ska ni veta! Be prepered ;D i will be back haha! Äsh, keep in touch via tlf / facebook. PUSS

Btw, så behövs drama i våran värld men just nu säger jag bara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0