Gårdagen blev grymt lyckad!

Anna Pärsdotters avksedsfest inför Australien blev hur mysig som helst. För fest i hennes villa sedan biltur med hela gänget i tre bilar emot Nyköping. Där det blev utgång till Tellus with all of the friends. Blev mer dans än drickmode ute iaf ;D & det är så det ska vara! All over the dancefloor e min & Cakie's passion..



Cakie sitter nu bredvid mig i hennes lya efter jag tagit en dusch & e övertaggad inför dans på java och sitter och säger "ooh" helt förstörd för hon verkligen vill dit o jag e helt otaggad typ. Habib e dock här han kan ju följa med min wifey ;D haha nerå! Men, iallafall Gårdagen blev PRIMA! Kommer sakna ANNA P grymt mycket, men hon kommer ha det underbart i AUSTRALIEN *Avis* haha!
Palla skriva nu, men blir förhoppningsvis en sista minuten resa med Cakie i slutet av månaden vi har många resemål att välja mellan så time will tell vart vi kommer . PUSS


Kommentarer
Postat av: annephh

va kul att du hade kul! jag hade skitkul! <3

2009-11-30 @ 04:48:51
URL: http://parsdotteroz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0