Heey alla skojare ;)

Hur är läget med er en måndag & en ny start på veckan som denna? (:
Med mig är det helt OK, livet rullar liksom vidare oavsett om livet inte direkt är på topp just nu. Lite kortfattat om helgen kommer jag nu att skriva slash berätta om. I fredags drog jag och Gamille (Camilla) emot sthlm med tåget ifrån etuna hon kom med bilen från flen ställde den i etuna sedan tog vi en promenad från klosterkyrka emot mc d sedan emot tåget med 2 cheeseburgare var :D Väl i Sthlm blev det att gå & shoppa outfit för kvällen (som ändå inte användes) + present åt våran vän Silvia & sedan blev det kungsan as usual en nacho tallrik var tröck vi! haha ;) 

Efter några timmars kikade & shoppande rullade vi emot vällingby med tbanan. Köpte sprit för kvällen av en gammal vän & sedan emot Silvia där det snabbt blev tacos & hur trevligt som helst. Med Silvia, Naty, Gamille & mig. Sedan kom också Cherry & Hany och då började förfestandet på allvar. Blev shottandes av vissa & groggar all over us! After all tickade klockan efter mkt snack & lyssnandes på musik så blev emot Sthlm stad där vi virrade omkring & sedan mötte Samira & Anthony + någon till tjej & vi skulle till Mango men vissa ville inte dit vissa hade inte dem pengarna osv. Men efter alla om och men drog vi oss dit ändå :) Först kom vi inte in, men Hany kirrade allt så vi kom in till slut :) Blev dans i mängder & drinkar(cider all over us. Blev på skönt mode helt enkelt drack inte för mycket & då är det hur chill som helst.

Under lördagen drog jag & gamille oss hemmåt med tåget. Missade det nästan men de gjorde vi ej. Väl hemma i etuna blev det phonenix där vi maxade kebab ris & citron ;) testa lovar er att de e brutalt gott! Sen emot Cakie för att dra me henne emot stan för att se Luftslottet som sprängdes. Hade inte sett andra uppföljaren av män som hatar kvinnan, alltså flickan som lekte med elden. men den ska tankas. Filmen var helt nice :) Blev jag Cakie, Gamille & habib som var 2h & cirka 20 min o tittade på den. Efter de blev de emot Cakies & deras lyor hem till Habib dit de kom lite folk Gamille drog hem & blev lite alkohol o kortleksspel :) Poker/vänd tian på många spelare. Hur trevlig kväll som helst iallafall!

Söndagen var som alla andra söndagar helt seg, men chill :) Blev morotsticks/gurksticks & dipp och LOKA i mängder igår nyttiga var vi framför paradise hotel! :) Äsh palla blogga. Vi hörs ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0