Heey! :)

Gott folk around me, what's crackin denna söndag? :) Själv kom man nyss ut till the hood, efter att ha kommit till stationen i Eskilstuna efter att ha varit in estocholmo :) . Bor nämligen inte kvar centralt längre utan lite outside! ;O damn feeling wierd. första kvällen/natten idag som jag ska sova här.

Stockholms dagarna blev hur nice som helst & Hanys 20 years B-day blev hur lyckad som helst med mycket gobitar runt en och mycket dans med alla vänner & rimligt med sippin ;D flippmode så att säga. När de roliga var slut var min mobil totally gone "baxad" så att säga. Men tur så hade jag gud med mig på min sida att någon hade lämnat in den i baren så fick den tillbaka välbehållen fick också lov att sjunga min ringsignal "everyday a star is born" haha ;)
härligt. Blev också flippmode efter festen på mac d, vid hötorget säger bara dAAMN RYSKA MÄNNISKOR E HOES! äckliga människor det finns så att säga, kan också säga att de var lika med FIGHT! :P mer än så avslöjar jag ej.

Haha, nej orkar inte blogga mer nu ska leta upp mina sängkläder osv är helt sliten kan jag säga er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0