Helgen var allt fullt ös

Middag & festligheter med bolivianska föreningen var det i lördags! Gryymt ;) Fullt med folk var med denna gång var tävlingar & en lyckad fest kan jag lova. Men dock blev de för mycket alkohol för lilla mig efter att ha hängt med dessa vilda latinos/latinas. Eller efterfesten hos Bobby så att säga blev too wild för mig shottar i mängder då säger de sig själv hur lilla jag kan bli "drunkmode" Ska inte dricka på ett jävla bra tag alltså, vill hellre ta mig i kragen & börja träna istället. Men det får man se om det blir av eller ej.

Btw, så fyller min älskade Silvia Alvarez år på torsdag så blir Sthlm till helgen med festligheter men då skippar jag fan alkoholen den har tärt på mitt psyke. Urs, mår dåligt still idag från i lördags. Telefonen har jag också glömt hos Bobby så blir att hämta den idag innan jag drar mig hem från Cakie & dem. Äsh palla bloggen nu ;P Take care & vill ni nå mig gör ni det idag efter 16:00 på tlf.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0