Helluw :)

@ my brothers chris place , with cakie flava & jonte :) men chris e inte hemma men det är min andra bror Michel :) <3 Blev pizza på pizzeria 7:an maxat blev mätt som en ko alltså! Åt 2 slize så var de enought tog dock doggybag haha ;D sköning! Btw, så kommer sille snart till etuna så vi väntar några timmar på bättre tider. Sen blir de hemmåt mot ungdomslägenheterna ;D med my peoples! Imorgon eller på torsdag blir det World Class med jonte & mina bröder de blir fett nice! Röra lite på pizza fläsket haha ;) Måste få en fastare kropp tills summer 10? :O HAHA, sköning.. Äsh, internet har jag inte tillgång till så mkt nu så behöver ni nå mig så lova att slå en pling. Love you my peoples and love my lovely friends ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0