In the hood

im in the hood at the moment, at my mothers new house and my house to for a while. de e fett långt ut som är så himla segt annars hade de faktiskt varit helt OK att bo här tiden innan jag flyttar till sthlm. blir nog att man flyttar ihop tillsammans med brorsan i sthlm så blir att söka större & bättre lyor nu :O kan inte vänta seriöst jag vill flytta dit nu! i get the panic.. 

Blir dyshcen alldeles strax sen att fixa sig för att dra emot mina älsklingar igen :) dock är caitlin hos hennes mamma nu men ska hänga me silvia, jonte & habib, kärlek för dem <3 Hoppas det är bra med er där ute kära läsare som står kvar vid att läsa min blogg still ;) strongt gjort kärlek för er :) take care nu , så hörs vi.. Btw, träning imorgon me jontsson & bröderna. ;O nu måste jag också..  PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0