Paradise Hotel (Drama)

Älskar att det börjat ett nytt svenskt paradise hotel. Bara varit två avsnitt hittils ett igår och ett idag alldeles nyss. Men jag är bara för såld eller rättare sagt så kommer jag att bli helt fast vid det framöver. Började med drama och jag lovar att det kommer sluta med dubbel dramor gånger 1000. Grymt bra iallafall ;) Säger då bara "Go,go go stefan" ut med Andreas :P mamma sa en skön kommentar emot Andreas sätt att spela "Andreas är en riktig jävla fjolla" Stämmer JA! Stefan ska få vara kvar that's it! Innan Paradise hotel var det mamma till en mördare på tv så spännande & sorgligt på samma gång också något man måste börja följa. + att de börjar en ny bra serie imorgon tror jag det var? Som jag & Cakie måste börja följa också. Något med killar som förlåter flickvänner dem svikit osv.. Hm, minns dock inte namnet men de ska bli grymt att följa det också.



Kopplade in mammas killes trådlösa internet i min dator idag när jag kom hem till huset där jag bara sovit 1 gång tidigare fast jag bott här i cirka 2 veckor nu. höhö :P Känns bra att sitta vid sin egna dator med internet igen älskar min data fast det är en stationär sådan. Måste skaffa laptop inom kort också men den tar fan inte min stationäras plats ;P den e grymt bra! Riktig speldata för computergeeks då det får plats grymt mkt på den. Men emellanåt sviker den och stänger av sig själv precis som om det vore en laptop lär vara något slags virus on it, men det ska bort inom kort. I need some help and then im happy again ;) Så sitter här iallafall med ett leende på läpparna för att flera Desperate housewives avsnitt e påväg, som jag missat nu under 2 veckor att ha sett. Så blir lite Dhw medley nu framöver denna kväll. Men måste upp tidigt imorgon också så får inte bli the whole fucking night, som det brukar kunna bli när man snackar om mig liksom. Ska sova själv också ;O Inte sovit själv asså helt ensam på vet inte hur länge? + i min egna säng, men de kommer bli grymt skönt saknat den så fruktansvärt mkt, MY BED = MY BIGGEST LOVE. Nej, nu blir det DHW ;D PUSS PÅ ER ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0