Back from stockholm

Eskilstuna im back on track, but only for a while! ;) Vill berätta lite om min helg i både Sthlm & Eskilstuna.
 
Fredagen beslöt vi oss för att gå ut med Fralle på gaykluben paradise vid slussen. Vi nekade att hänga med Chirre & hans vänner till någon ny hiphop klubb & drog istället med Frallsson men det var det värt då jag hade sjukt roligt ;) Jag & maria förade lite snabbt med något/några glas Vin & lite Ouzu, sedan running emot t-banan för att dra oss emot slussen, Kurre joinade oss i tbanan för han också skulle ut fast någon annanstans :) Jag & maria var heltaggade. Sedan mötte vi upp Frallsson vid slussen :) Där vi tog ut pengar & sedan drog oss emot Club paradise, dit transor & gayar går. (PRIDEFEELING) Men väl där inne hade vi hur kul som helst drack cider & öl / drinkar med måtta :) dansade och hade hur trevligt som helst. Vakterna till uteplatsen där man rökte var hur roliga som helst småflinagde med dem på skämt medans dem var all in på att flörta loss med mig ;P haha, de var iaf gentlemans som erbjöd sig att låna ut deras securityjackor & hur trevliga och pratglada som helst, blev mycket snack med dem där ute (de hajjade att jag var hetero)! ;D Fralle tyckte jag skulle kyssa den ena av dem som var iranier som fralle också tyckte såg bra ut men "icke sa nicke" jag kysste han inte :) men tog tag runt hans mage & sa "oj,skottsäker väst, det e ganska hett ;)" haha då blev han nog skapligt generad iaf. & sa: jag skulle egentligen inte jobbat här ikväll därför tog jag skottvästen på mig. Men blev iaf mycket dans & flator som spanade loss på mig o maria som e hetero , Frallsson hade de också jätte kul! :)

När det var hemgång 25 min innan stägning så gick vi en sista gång till toaletten där en transa var urskön & tyckte jag såg ut som en modell ( fick mig lite luft där ) men hur fin komplimang som helst. Blev bilder med han t.o.m som kommer här nedan sen ;) Direkt emot Mac -D pga Fralle var lite fyllehungrig (fullast av oss) då jag inte var så onykter alls :) satte oss utanför & snackade med ett helt gäng trevliga gossar som ville ha med oss på efterfest & det ena och det andra men det struntade vi i och drog oss emot tbanan för att åka emot sätra med fralle för att efterfesta på vin. Väl nere i tbanan fick jag ännu fler komplimanger angående mina lilaconverse skor & lila nagellack man e ju "FRÄN" som sagt ;) med fränadojjor! ^^ Satte mig där nere också bredvid en rastaman och satte på rainbow warrior på mobilen, där satt vi o sjung ;) trevligt. Sedan blev det emot Sätra där det blev att rensa kylen och ta ett glasvin innan man somnade gott.






Lördagen var att vakna skapligt emot Kista, duscha fixa sig packa sina grejer & iväg emot kistacentrum och träffa Missikos & Furkan. Drog oss emot Söder där vi käkade Mac-D med grabbarna jag & maria :) & sedan begav jag mig hemmåt med grabbsen då de ändå skulle emot etuna & maria drog till sätra igen på födelsedags fest emot Gigi. Lördagskvällen väl hemma i etuna blev DRAMA på högnivå det orkar jag inte ens ta upp men umgicks med cakie & blev en vitlördag :) skönt det.


TAKE CARE PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0