Back on track

Back from the boat/cruise. Säger bara O my lord vad flippat det har varit ;D Hur kul som helst.
Första natten på båten var de typ folk tomt, men jag & maria tog intiativet att köra upp en koregrafi från ingenstans & showa på dansgolvet. Vi körde värsta danserna till live band när vi sedan efter några låtar var heeeelt döda, så tänkte vi gå.. Men artisterna som uppträdde sa i micken " No girls stay " så började dem sjunga i kiss the girl & vi körde ännu en koregrafi, we was dancing queens ;) den låten dansade vi dock också till. HALLOOW :)

Gårdagen emot hemvägen var mer flippmode mer ungdomar än dit vägen.. Blev att flippa med finska peoples lärde känna en finsk tjej som vi hängde med sedan drog vi oss ner på afterparty till hon och hennes girls hytt. Där nere hängde vi med 11 guys & 2 girls :) Hur kul som helst de var joddel på högnivå Engelska/svenska/finska gud herre min herre vad finskar suger balle på engelska ;O HAHA!! men hur sköna som helst var dem :) så nu blir det addmode på facebuuuuk :)

Vet inte vad jag ska skriva mer än att vi hade det riktigt trevligt :) En gång flippare,alltid flippare eller vad säger ni? ;) Nu ska jag röra mig emot cakie & deras house snart, tjingeling!! :) Bilder kommer inom kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0