Bad on updates ;P

Shuue!! :) Där ute , what's crackin? Det är helg & det vill säga att mestadels utav människorna där ute är lediga så det kanske vankas fiesta eller att bara relaxa denna fredag. Själv vaknade jag runt 15 tiden ;O i really blame myself. Men blev en flippad dag igår emot kvällen kan jag lova.

Dagen började bra vi träffade Adde & Amil 2 killar som var me ett gäng fler killar som turister på rhodos i somras :) Då jag , maria & carro rensade deras frukostbuffé onyktra som vi var killarnas sista dag. Haha, de hängde också emellanåt på cream, bra killar det där :) Kul att träffa dem.

Sedan drog vi oss hemmåt efter en liten shoppingrunda köpte t.ex jeans/leggings men idag när jag testade dem var dem helt förstora i need XS men hajjar inte hur när min göt e sprängfet nuförtiden? :P
Nog om det, emot kvällen trodde jag att youness en kille jag & cissi lärde känna genom att vi pluggade i v.ås o han jobbade inom parlinobranchen för cirka 2 år sedan skulle komma till sthlm från v.ås med sina grabbar för att festa. Väl när vi skulle möta upp dem i Kista centrum visar det sig att det e helt fel kille någon RANDOM från V.ås och inte alls youness fast han förklarat sig som att det vore han :S helt INSANE vi taggade snabbt upp emot tuben och tog den emot t-centralen och sade till den såkallade "Youness" polare att det var helt wierd, lackade totalt på det där alltså.

Drog oss emot Soupbar som impuls grej bara eftersom vi gjorde nada, där frågade en herre vid namn Lukas oss efter en cigg & där efter kom "Jamie Mayer" ut en kille som var med i popstars för några årsedan. Som tydligen e mycket känd i L.A alltså B-kändis här i sthlm. Vi följde med dem in ett tag över en ÖL, sedan drog vi i spöregnet med dem i taxi emot solidaritet, men där lämnade vi dem och gick emot Mac D, och emot nattbussen hem emot Kista. Så gårdags kvällen blev inte som planlagt helt RANDOM!

Nog om gårdagen, nyss blev de dusch & snart emot Kista centrum för att byta mina jeans/leggings vad man nu än ska kalla dem ;O & köpa nya glow som luktar så jävla gott by jennifer lopez, får inte nog utav den! :)
Kvällen får sedan visa vad den har att erbjuda i Sthlmstad. :) PUSS

Kommentarer
Postat av: cissi

omg va de inte youness? :O vafan vare för offer??? :S

2009-10-10 @ 19:26:36
URL: http://cobrabarashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0