Busy week

Heey mina kära läsare, förlåt för min urusla update i bloggen! Men måste meddela att jag flyttar från mitt kära hem, till villa for a while innan de blir sthlm. :) Men de e blandade känslor i det hela känns bra trots att villan e far away from the "city" i etuna. Får iallafall dra en fet inflyttningsfest innan jag lämnar Eskilstuna som sagt.

Hänt mycket i veckan hängt på andbergsgatan med jonte,habib,caitlin medfler hela veckan lång. + flyttat har varit heljobbigt att packa & städa, not my thing. Im lazy you know ;P Gick också ett stort gäng på 8-9 pers på FAME på bio i tisdags typ, grymt ;D men borde ha sparat oss och sätt this is it, på onsdagen istället men dummare än så var vi. Vi har inte sett den än vi som skulle se premiärer ;O keffmode! :(

Internet & min data e gone for a while så kommer nog vara skapligt bad på updates inom kommande veckor. Facebook kommer också ligga low! Så håll i er, ta djupa andetag & slå en pling till mig istället ;D VÅGA ! :D im freaky.. jag & cakie drog till sthlm idag, nu e vi i vällingby hos silvia my lovely friend :D Varit runt på stan & shoppat loss idag här i estocholmo, footlocker, h&m's killavdelning mjauw medmera. Jag bara älskar kläder :D men har feta ångesten nu pga jag har spenderat SÅ MYCKET CASH sen i tisdags så det inte e sant. Men who can blame me? Bara jag själv & iofs gud? :S Värsta grejen var vi med om nyss också. Silvia har nytt i porten vill säga speciella kort för att komma in i den, men hon har inget sådant & hennes bror o hans tjej & bebis goggo e i tensta så inte en chans att komma in genom dem då. Vi beslöt oss för att gå till MAC D helt dumt gjort av oss. Ställde upp porten med matta men när vi gjorde en come back cirka 25-30 min senare så var de TOTALT LÅST, vill säga UTLÅSTA! Men tillslut knackade vi på en grannes ballkong som öppnade sin port så vi gick genom källaren in, thank god for that ;D SKÖNA E VI!

Imorgon blir det emot Hany's BIG 20 B-DAY PARTY :D La fiesta at EGO! Ska bli grymt roligt :) Maxad fest ska det bli oavsett vad, de ser vi ifram emot jag cakie & sille här ;D Nej, pallar ej bloggen mer nu blir de att chillmoda till max PUSS!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0