Cruise today/tomorrow ;)

Yes, blir en 48-timmars kryssning emot Helsingfors med Micke imorgon. Blir bara jag & Maria som åker med. Då Caitlin inte kunde hänga på after all med hennes working collage, men jag & maria blir som 5 pers tillsammans så det e lugnt, vi kan köra på våra värdelösa röster vi kan så e det fixat & klart! ;D Men ska bli himla kul faktiskt lite spontant sådär baa: tagga ;) A-hytt med dubbelsängar o grejer väntar + att de blir helrör lätt ;D

Blev filmkväll denna kväll/natt 2 av johan falk, de nyaste! :) Helt bra filmer fastän jag aldrig varit så in to Johan falk, då jag alltid har föredragit Beck framför Johan falk & Wallander. Nu sitter man här framför dumbruken igen som det brukar bli då man kommer hem. Säger också till er "GUD VAD SKÖNT DE SKA BLI ATT SOVA" I sin egna säng alltså ;) Sovit hos Caitlin i många dagar nu, så dags att vara hemma lite. Men Silvia har ju varit där & Princess också så vem har kunnat neka ;) rolig helg hade jag iallafall.  Nej, men som sagt kryssning om några timmar :) eller rättare sagt några timmar efter jag går upp imorgon. Ska upp 10 a clock så kanske dags att sova snart ;O men snackar gojja med sillsson på msn. Men ska stoppa bloggandet nu, för det är långtråkigt at the moment! :) Vi hörs säkert imorgon innan kryssningen & om inte så får ni ha det guld så hörs vi på torsdag!

Enjoy a old picture of me

KISS AND HUGS, SEE ME AT THE BOAT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0