@ Daniels place in sätra

Jag & Maria sov länge as usual hon skippade jobbtorget t.o.m och e en riktig slacker. Därefter lagade vi fiskpinnar & mos haha ;D gorurmet middag? Njae, men de funkade därefter drog vi oss emot kista centrum. Checkade runt i butiker, köpte mig en klänning jag velat ha länge men trodde den var helt slutsåld sverige över men icke sa nicke jag hittade den på H&M i kista :D En storlek större men ni som känner till hm väl vet också att deras kläder krymper en aning i tvätten + att jag köpte en snygg gråstickad tröja också så mys ni i hösten :)

Därefter drog vi oss emot sätra där jag befinner mig at the moment, skulle ha färgat Fralles hår men han vågade inte tona brunt för tillfället så blev iallafall att klippa hans hår cirka 2-5 cm, klippte kortare under & så han har längre över de blev snygg & frallsson blev nöjd, i like when i do peoples happy ;) Då känner man att man har gjort något bra.

Har panik angående jobbgrejer nu ;S folk flippar på mig & jag e osäker på hur det blir med jobb & boende i sthlm, ringde från ett företag idag angående en jobbintervju imorgon för säljpartner, men jag vet fan inte? Jag vill inte jobba som en sådan flippad säljare liksom. Får se om jag går dit imorgon kl. 10.00 ändå på intervju :) kanske trots allt e något för mig?Nej, nu ska jag sitta & glo på tv i detta varma rum med flippmaria & danne hoppas fralle kommer in i rummet snart igen så någon kan uppehålla mig ? :D HAHA!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0