Desperate Housewives

I LOVE REALLY THAT!


 
Har legat och tittat på 3 avsnitt i sträck, deckade visst på det sista men tittade om på det igen då jag vaknade. Vill bara att fler avsnitt kommer ut nu så jag får unna mig att kika på mitt älsklings program. Hur bra som helst! Ni som aldrig följt Dhw har verkligen missat något, jag har aldrig missat ett avsnitt & ska aldrig heller göra det. I love it alot ;) Skapligt lat är jag pga att jag gick upp kl 9 i morse, Silvia & Cakie ringer o joddla om krogliv / café. Men pallas fan inte! Hänger hellre hemma med mamma & hennes blivande sambo. PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: /nina

Hey sweetie! ;D Åh jag hade så gärna åkt på reunion men har inte pengarna ;( Men ska spara ihop till nästa träff ;) Få se om man hälsar på i grekland nästa år :) Puss <3

2009-10-14 @ 23:35:38
URL: http://naijson.blogg.se/
Postat av: e

hoppas du har en bra torsdag? (:

2009-10-15 @ 16:46:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0