Eskilstuna by evening & night

Helluw, alla nattugglor eller ska man säga morgonpigga människor? ;)
Hm, själv kom jag precis hem ifrån Caitlin typ ja, ni hörde rätt! 5.30 kom jag därifrån cyklandes också iskallt ute som att de vore vinter, vad är det med sverige och vara kallt redan i oktober? ICECOLD :( Not good for my body.
Har så dåligt immunförsvar så blir väl att bli sjuk på cupen också.

Fredagskvällen eller ska man säga gårdags kvällen löd: Emot stan för att möta upp Jessie & Cakie blev fika på First Class ett riktigt bra & nytt Café här i Etuna som diggas skarpt av oss :) Blev en cappucino & hallonpaj för min del och det var himmelskt! ;D Efter det drog vi oss emot bion 5 min innan BECK skulle börja, kul grej liksom att gå och se någon bio bara sådär en fredagskväll. Säger också att om nya BECK tydligen fått dåliga omdömen så ska ni inte lyssna på dem, den filmer var helt nice :) jag klagar då inte! Jag satt taggad & helt uppspelt hela filmen, diggades hårt. Handlar mest om Gunvald Larsson alltså Persbrandt. Inte fel alls :)



Efter bion sade vi farväl till kära Jessie som nu lämnat oss för att annars plugga i Uppsala. Så kul att träffa henne BIG LOVE JESSIE GIRL ;D ♥ & drog oss emot Macbeth där flensgirlsen var & jonte medfler. Blev snabbt där ifrån också då vi inte ville gå in och betala för cirka en halvtimme och sedan gå, så bestämde oss efter många om och men att röra oss emot Time Out, Cakie övertalade mig som verkligen var en "banger" först. Där blev det en enstaka Cider/ÖL för oss. Sedan emot kebabhuset för att träffa alla onyktra vänner som varit på andra ställen och röjt under kvällen, sedan skjuts hem emot cakie med jontes mamma och hennes sköning polare. Blev en sväng förbi Jonte och sedan gick jag och caitlin upp till henne. & nu är jag här igen. :) Ska göra ett till inlägg direkt efter det här om 2 tv program. wait and check ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0