Friday & Saturday evening and night :)

Heeey you! :) Hoppas allt e bra med er, tänkte bara berätta lite om min gårdag & min blivande kväll/natt idag.
Igår hämtade Cakie & hennes mami upp mig, & hennes mami skjutsade oss till cakie där vi storstädade hennes lya så det e cleaniskt rent & sedan lagade jag/vi mat :) blev hemlagade hamburgers! Fett nice ;D inte sådant man gör så ofta. Efter det blev det 6-7 timmars tittande av 90210 season 7 & jag skojar inte ;O vi maxade brutalt av avsnitt, ända in i morgon timmarna. men det var det garanterat värt så jävla bra så man kan absolut inte sluta titta! :) Vill se det nu med egentligen men icke!

Idag blev det att gå upp 15 fastän vi skulle ha gått upp runt 12, shame on us! Jonte fick besök av sin mamma & sina småsyskon :) så dem kom upp till caitlin ist & busade med oss! Dem e så söta benjamin & etel :) 2 mulattbarn give mee! :D haha ^^ Dem var där tills Jontes mamma & barnen skulle hem så jag åkte med istället för att hem i bajsvädret. Nu har man duschat osv tills inför kvällen för blir att dra sig emot järntorget här i närheten av där jag bor "Nyfors" & fiesta med brow & hans vänner/vän? Caitlin kommer också shall be fun :) Gratis bjuss så brorsan e generös för en gångs skull vad har hänt tro? ;D Så måste måla naglarna nu & fixa till håret lite & ge mig av, JALLA JALLA ! CIAO ;) Trevlig lördag. ♥

Flippade vi till när vi städade caitlins hem igår, i love that song ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0