Friday ;)

Min dag är räddad & hade tänkt hela tiden att min gulleplutt fyller 13:e november ;O iam totally gone! Men 14:e så det blev en lättnad, thank god!!! ;) För kan inte avboka rhodos reunion kryssningen nu, så tur har jag allt!
Btw, så läste jag på msn:s första sida om en bebis som överlevde tågkrasch " Barnvagnen rullade ned på spåret - precis när tåget kom. Ändå överlevde mirakulöst en sexmånaderspojke i Melbourne, med bara en bula i huvudet. " Är verkligen ett mirakel kan jag säga. Gud var på bebisens sida at just that moment kan man nog säga. :)

Förresten så läste jag också att Armanis nya ansikten utåt blir Megan Fox och Cristiano Ronaldo.
Det är ganska ballt ;D det gäller "underkläder" men det ska inte posera tillsammans, dock tråkigt.
Ronaldo tyckte jag var grymt snygg när jag var yngre men nuförtiden har jag fått mer smak & säger bara ett ord för denna karln "slisk" Megan Fox är något helt annat sjukt vacker men totalt sönder opererad i sitt face "sluta operera dig" Men dem kommer vara grymma för Armani kan jag tro ;) i like!





Nej, ikväll blir det väl att umgås med Silvia,Jonte & Flensbrudarna :) Ska det bli utgång eller ska det inte? Tiden får visa. Är sådant fruktansvärt väder så man vill knappt sätta foten utanför dörren igen. Men jag måste ;O i think? Kom nyss från Caitlin/Jonte ifrån regnet säger bara att vädret e brutalt äckligt! Fuck rain.
Ni som inte varit ute jag ber er GÅ INTE UT! :) Nej, nu ska jag bege mig emot köket och käka oxfilé osv, ciao! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0