Godmorning!;)

Tänka sig att jag e uppe från kl9 idag ;D inte vanligt när det gäller mig som annars brukar sova den här tiden eller t.o.m gå och lägga mig vid 9 tiden. :) Gått upp early morning pga flyttpackning! Nu börjar mitt rum likna något kan jag säga blir snart att dammsuga de frukansvärt dammiga rummet ;O helt dammigt pga jag hållt på där inne ett tag nu.

Min msn funkar absolut inte längre, vet inte vad problemet är. Msn messenger funkar dock med min gamla hotmail, galet värre. Sur blir man då msn är en del av min vardag ;P precis som facebook också gått och blivit. Hm.. Data/internetvärlden är brutalt farlig! Såg msn.se första sida en liten filmsnutt av världens kortaste man i Kina Pingping heter han måste bara lägga ut en bild för han var TYP söt! :)



Nej, nu ska jag fortsätta med mitt ha en trevlig onsdag allesammens. Vid 14 tiden lär jag dra mig emot stan med Emma & Silvia time will tell hur mycket jag har kvar att göra in my home ;P PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0