Halloj! 8-)

Ska man kanske säga goddagens gott folk! :) How you doing? what's crackin? Själv kom man precis från Cakie's / Jontes / Tessans Crib's (grannskapet) :) Varit där sen igår kväll flippat med hela bunten. Också gosat sönder med en 10veckor gammal chihuahua/dvärg pinscher valp, som man liksom bara blev helt betuttad i! :) aw, gulliga princess en sådan råtta ska jag införskaffa en dag.  Jonte e så grov & har ett jävla snuskigt nickname för sådanna småhundar vill inte ens ta upp det men det e fan BRUTALT. psss, "fittslickarhund" ;O haha, palla jonte! :) aja, rolig är han iallafall.

Efter alla om och men så ska nog cakie & emma boka rhodosreunion kryssning & silvia & jonte som inte var på rhodos i somras vill gärna följa med också pga att fylla hytten, så fan let's go BOKABOKABOKA, rhodosreunion båten kommer gunga tungt med oss flippare ombord. 8-) längtar tills 12/11. Men en sak stör mig att min gulleplutt fyller år 13/11 så vet inte vad jag ska ta mig till ;O time will tell. Måste fira 20åringens födelsedag så jag måste ha en plan tills dess. hum, hjälp mig med en plan tack ;) höhö.

Btw, så blir det kryssning om 5 dagar också blir mycket sådanna nu framöver eller hm, två hittils men iaf ;P inte åkt på kryssning sedan i mars 48timmars till tallin. Men alltså den 20:e på tisdag blir det kryssning till Helsingfors med mammas ex Micke "varit som en far till mig alla år dem höll ihop" pga han jobbar på båten så har han fixat A-hytt med dubbelsäng/minibar/tv om det ska behövas (i don't think so) med mera.. Åt mig, maria & caitlin. Kanske att också Emma liten följer med :) time will tell, men kommer bli grymt kul ;) Gratis helrör & hela faderullan, men jag lovar att TAKE IT EASY AND SLOW DOWN WITH THE VODKA!! Men iofs så är  det bara 2 stycken alkohol sorter som gör mig "HEEEELT GOOONE" det är vin i stora mängder & whiskey! Men det är inget jag får inta denna gång. Hell to the no! Ska hålla mig till Bacardi Melon & longdrinks då blir jag en härlig människa istället för helt flippad. Ska också trappa ner med shotsen dem gör en totalt WILD så man bara vill ta shot , efter shot! Alkohol är ingen lek det ska man dricka med måtta så att säga :) "någon som leker smart" men seriöst :) Alla där ute slow down with the alcohole.

Är inget Mariah Carey fan direkt men med hennes nyaste album kan jag bara säga att "hon har uppdaterats i mina ögon hon är riktigt grym ;) " N-joy!


Nej, nu måste jag sluta babbla alkohol/kryssningar osv.. Nu ska jag emot duschen
let me enjoy my shower of clean power! CIAO :) xxx

Kommentarer
Postat av: Mr S

Haha kan nog hjälpa dig med ditt problem, vet dock inte vem din gulleplutt som fyller den 13 e. för Mr S från linkoooping fylleer iaf den 14 nov ;) peace and love!

2009-10-16 @ 02:35:01
Postat av: N /

Bra det shayan ;)

2009-10-16 @ 17:06:58
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0