Heey bloggen!! =)

Hoppas allt e bra med dig där ute. Med mig är det bättre nu än tidigare idag. Då det blev ett jävla tjohej då vi firade jonte igår. Blev verkligen att rensa Harrys kan jag säga er våra konton länsades galant. Ångest idag kan jag då säga ;O shottandes utav minttu & tequila i mängder + drinkar all over us. Pengarna flög iväg på godsaker igår, men efterfesten blev desto vildare. Där de blev absinth & vin, ja vad kan man säga DRUNK-AB var det på alla oss igår. Jag, Emma & Caitlin som väl hängde inne på harrys och efter vet vem som var fullast, hm ? Ingen var ensam kan jag lova alla var lika gone, aldrig att de brukar vara så men igår blev det så, kul hade vi iallafall.

Trots ångesten så att säga, men det är så det kan bli emellanåt eller hur? Som sagt vi lever bara en gång så keep on living ;) shululu! Hemma hos Caitlin at the moment vi har checkat på wallander & solstorm mycket bra svenska filmer det där, dög iaf för en seg dag som denna. Btw, så glömde cakie sin mobil på efterfesten igår och jag min cykel nedanför, men tro det eller ej men den stod där i dag helt fin och orörd ;D i like.

Vandalerna var inte i närhet som tur var. Nej, kanske dags att sussa snart? Imorgon blir det hem om inte redan snart och sen ringa till Olearys angående min fittlön jag inte ens fått än , GE MIG CASHISH!

PUSS , ha de guld ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0