Hektiskt start på den nya veckan..

Kan jag lova att jag har haft hittils och kommer ha veckan ut tills fredag. Det är flyttpackning i mängder, slänger bort massa skit & bara packar och städar hela tiden.. Känns som det finns så mycket ;O porque? Jag orkar inte. Snacka om lat jag är. Men vill ju också hinna med så mycket emellan som att umgås med mina vänner t.ex. Men på fredag är det iallafall sista dagen jag sätter min fot i detta hem, känns både sorgligt och skönt.. Hm, behöver nytt & komma bort från den här staden är allt på tiden, men med lägenheter i sthlm krockar det också, time will tell hur det blir, men dit ska jag iallafall inom kort annars blir jag inneboende hos en kompis på odenplan så länge.

Michel har jag inte hunnit träffat än fastän han blev frisläppt igår, tråkigt men imorgon ska jag & Cakie ta tåget dit iallafall :) Hon försov sig idag & jag hade en mamma som tjatade på att jag måste PACKA SÖNDER! Hann ner till stan en sväng köpte lite behövande artiklar :) Men är hemma igen och har packat för fullt & ätit mat.
Flensgirlsen är i Eskilstuna så blir nog en stanrunda igen för en fika med dem inom kort :D trevligt värre! & som sagt så lääängtar jag tills imorgon, längtar varje dag fan efter att träffa min bror. Saknaden är stor :)
& han och jag har våra planer! ;D

Äsh, see ya around fuckers ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0