Helgen är över & en stor dag närmar sig! :)

Gårdags kvällen tillbringade jag & Cakie tillsammans med Chris & Markus :) Inte våran kära Marcus Moberg denna gång men en annan härlig prick. Blev Vodka & Vin/öl :) men inte i mängder denna gång & tur är ju det då man börjat lära sig att dricka med måtta, säger jag nu.. vad kan hända sen? Whatever i can drink it good now! :) Man börjar bli äldre är nästan 20 år snart någon gång måste man lära sig dricka på ett chillmode vis eller vad säger ni? :) Därefter promenerade alla emot stan tillsammans där vi sedan gick skilda vägar, eller jag & cakie ville inte direkt klubba, då menar jag "dansa" för i eskilstuna finns det ingen potential till klubbar kan jag lova er.
Vi drog oss iaf emot bishopsarms där vi drack en varsin öl & satt o snackade girltalk, därefter visste inte vi vart vi skulle sista 45-60 minuterna innan alla uteställen skulle stänga så blev JAVA av en slump på reggaeparty :) dansade loss & drack en stor cider var, hur nice som helst att bara shaka loss utan & tänka på vad andra ska tycka. Because we don't care ;) Bara man har kul så. Men vi fick beröm av vårat dansande av de brown guys kan jag lova mohaha!! :) After all blev de phoenix & cakie skulle ha kebab men istället för att få köpa sin kebab pga hennes kort var helt kefft så stod hon & beefade tills hon fick en kebab & lämnade in sitt pass tills idag i utbyte emot en kebab! TYP SKÖN..

Idag, har jag chillat till max packat lite inför flytten också som sagt :) & tittat på film & desperate housewives.
Imorgon ÄR EN STOR DAG FÖR MIG, eftersom min äldsta bror som är efterlängtad kommer ut, efter att ha setat cirka 11 månader. :) Detta blir happy moment! Love it.. Längtar också tills nästa helg den 31:a då Hany har sin 20 års födelsedag jag & cakie drar emot estocholmo redan under fredagen för att chilla hos sille & köpa present åt Hany. Shall be fun, can't wait ;) Men först & främst vill jag att det ska bli måndag efter kl 15 för om det är som sagt så ska brorsan anlända eskilstuna då! i hope it will be truth :) Hoppas ni där ute haft en bra helg för det har jag då haft, både chill & lagom med fest i like it ;) PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0