Henrik Larsson


STOCKHOLM. Henrik Larsson slutar som fotbollsspelare. Om allt går som planerat gör han sin sista match när Helsingborg möter Elfsborg i den sista allsvenska omgången den 1 november.
- Jag vet nu att jag är hundra procent säker på mitt beslut att sluta. Jag är 38 år nu och det har varit tillräckligt, säger han.

Om framtiden säger "Henke".
- Jag ska tänka över vad jag ska göra. Först och främst behöver jag tid för att anpassa mig till livet efter fotbollen. - Jag har njutit av min karriär och jag vill tacka alla som har stöttat mig under alla dessa år. Nu är det dags att göra något annat.
Henrik Larssons långa karriär sträcker sig över 20 år. Han spelade 106 landskamper, den sista mot Danmark i VM-kvalet. Efter 0-1-förlusten på Parken nyligen meddelade han att han gjort sitt i landslaget
.



Fyfan vad söt Henke Larsson också var i början av sin karriär, så där som socker ungefär :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0