INLÅST / SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR

Inlåst är ett program jag ska följa efter att ha sett det i torsdags. Verkar sjukt bra att dessa ungdomar får se hur det är att leva och bo på kåken med föredetta kåkfarare. Alltid intresserat mig att se på fängelsefilmer osv, så den här serien trots att den e svensk är allt sevärd. Då jag också har erfarenhet av en kriminell bror som setat & sitter inne at the moment. Så gör det de ännu mer spännande för då hajjar man nästan hur han haft/har det.



& väl till svenska hollywood fruar, är inte ANNA ANKJÄVEL lite väl hård?
Hemsk människa tycker det är vidrigt som hon säger det "att 16åriga tjejer ska se ut som mig i kroppen" alla kan fan inte se likadana ut och vara pinnar som denna kvinna ;O hm, i don't like her. CHECK THIS OUT!!!



Avskyvärd! GODMORGON/GODNATT PÅ ER / N

Kommentarer
Postat av: M.

hon är ju dum överallt! Vilken människa!! hemsk!

2009-10-03 @ 20:15:13
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0