Måndag , ny vecka , nya tag ..

Helluw! :) Helgen är som sagt över och det är måndag. Som andra vet som gått i skolan/går i skolan så är måndagar de segaste dagarna för en elev att dras igenom. När jag väl pendlade till Västerås höll jag på att dö måndagmornarna dem var så jobbiga. Ögonen ville inte öppnas och kroppen orkade inte vandra emot tågstationen trots att jag har cirka 2-5 min dit. Nog about that!

Vaknade för några timmar sen, ska packa inför flytt & en massa! Blev stressmode mamma pushade mig så det är på tiden att någonting görs klart här hemma! För 31:a bor jag inte kvar i denna lya nomore! :( Om jag inte hade pushats hade jag då varit på stan nu & gjort annat vettigt som t.ex shoppa? ;O men det får jag ta igen imorgon t.ex.. Nu ska jag sätta igång att laga något att äta efter det packa för fulla muggar! Sedan vänta på samtal från brorsan som jag BARA MÅSTE FÅ TRÄFFA IDAG! & se vad vi hittar på.. :) Bloggar senare ikväll om inte mitt internet stängts av vill säga & min data knasar ju också så man vet aldrig med den. Btw, så blir det nog inget Amsterdam till nyår då jag o mina vänner planerar så dåligt! Så blir nog att dra till London med mina kära stockholmare :) Fralle & Maria London here we come to the new year!? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0