Michelangelo :)



Blir morgon dagen som planerad så får jag träffa min kära bror imorgon! :D 11 månader sedan sist jag såg honom ungefär? Fjärilar i magen som snurrar omkring så kan inte somna denna nattetid! :) Iam happy, and shine like the sun in the sky! Ska bli så himla kul & krama sönder honom kommer jag GARANTERAT att göra. Han är efterlängtad så ska köpa han en liten present innan jag ska träffa honom! Men gud vet vad man ska hitta på att köpa? Aja, något vettigt iallafall med ett litet vykort till med något gulligt på. I LOVE MY BIG BROTHER, whatever what. Blood is thicker than water. Som sagt är man samma kött & blod står man alltid på varandras sida oavsett vad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh har han blivit frisläppt nu? :) va kul <333

2009-11-03 @ 20:43:13
URL: http://cobrabarashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0